Хочу розпочати зі слів Василя Ключевського, який сказав: «Щоб бути хорошим викладачем, потрібно любити те, що ти викладаєш, і любити тих, кому ти викладаєш».
        І якщо композитор створює музичні твори, художник - живописні полотна, то ВЧИТЕЛЬ, якщо він є не « урокодавач», а ТВОРЕЦЬ, то він створює свій урок, як витвір педагогічної майстерності, а також створює його для дітей і разом з ними.
         21 століття дає виклик усьому, що нас оточує. Стрімко міняється техніка і технології, і щоб устигнути за новинками, щоб не відчути себе викинутим за борт сучасного життя, потрібно вдосконалювати свою педагогічну майстерність та вчитися разом з учнями. Навчання стає тією категорією ,яка супроводжує вчителя  протягом усього його життя.
        Тому хороший урок повинен мати своє « обличчя», особливості, які забезпечуються індивідуальним стилем вчителя. Виходячи з цього і будую свої уроки , використовуючи нові, сучасні форми та методи навчання, комп ютерні технології. Це мають бути і цікаві бесіди, дискусії, вікторини, інтегровані уроки,уроки- ігри, тематичні бумеранги, краєзнавчі калейдоскопи, мозгові штурми та гранування.
           Одиним із методів, який часто використовую  є метод коментування, який діє за принципом- « думаю, говорю, записую». Учень вголос повідомляє, чим на даний момент він займається, розвивається логіка суджень, доказовості, розвивається самостійність мислення, середній і слабкий учень тягнеться за сильним.
         На своїх уроках часто використовую метод мозкового штурму, що дає можливість учню висловити будь-яку думку, усе висловлене можна комбінувати як завгодно, чим більше ідей, тим краще.
        Також для мене доречним є використання проектів на уроках (дослідницький, ігровий, інформаційний, проєктно-орієнтовний, творчий). Це стимулює інтерес учнів до певних проблем, які передбачають володінням певних знань, і через проект показують практичне застосування набутих знань. Особливо популярними на уроках зарубіжної літератури є ігрові проекти, де учасники обирають собі певні ролі ,обумовлені характером і змістом проекту. Це можуть бути як літературні персонажі, так і реально існуючі особистості. Учні імітують їхні соціальні та ділові стосунки, які ускладнюються вигаданими ситуаціями. Ступінь творчості учнів дуже високий, але домінуючим видом діяльності все-таки є гра.
        Для мене, як і для моїх учнів, кожен урок-це відкриття, на яких розвивається уява, артистизм, фантазія у дітей, допитливість у  школярів. Своїми особистісними якостями спонукаю вихованців до творчої активності.
         Мої уроки - це не визначені години щотижня, а це саме життя, що має наповнювати душі і сердечка наших дітей. Тільки тоді можна буде говорити про високу результативність та успіх своєї роботи.


Комментариев нет:

Отправить комментарий